Yenidoğan bebeğim sürekli emmek istiyor. Sütüm var karnı doyuyor kirli bezden de anlıyorum. Örnek veriyorum simdi emzirdim 1 saate yine emmek istiyor emziriyorum 2 dk sonra yine emmek istiyor. Sürekli aranıyor. Yenidoğan sonuçta normal diyorum ama bi iki yazı okudum bağımlılık yapar filan demişler. Emzirmekten baska bişey yapamıyorum gece biraz zor olabiliyor. E haliyle de memede uyuyor baska türlü uyutmak da zorlaşıyor. Maşallah çok şükür ama nolcak böyle bilmiyorum tecrübeli anneler yardım edebilir mi napmalıyım?