Melekaktan bence bu durum kişiden kişiye göre değişiyor biraz bünye meselesi. Benim ağrı eşiğim yüksektir mesela ben doğumdan sonra çok ağrı çekmedim hiç ağrı kesici almadım ama ağrı hissetmediğim için rahat hareket ediyorum derken dikişlerimi zorlamışım morarmalarım oldu. Her doğumun bazı zorlukları var maalesef