Sekr5 arkadasim yapti ama onun mecburiyetten oldu biraz normal yaptirmasa bebegi kaybedeceklerdi bide premature dogurdu 29 haftalik ilk sezeryanindan 23 ay sonra yapti normali. O gunde kontroldeyken yanimdaki hasta sordu 8 sene once yapmis normal dogum oluyormu diye devlet hastanesi bi bu riski almiyoruz dedi