Mervekaragulle Ben özel kliniği olan bir doktora gidiyorum, anlaşmalı olduğu Labaratuvarda 98 TLydi. İçeceği onlar veriyordu. // Ancak ben devlet hastanesine gittim ve orada ücretsiz yaptırdım. İçeceği yine devlet hastanesi verdi. Sabah aç gitmek gerek. 3 defa kan alınıyor, hepsi bitene kadar içecek dışında asla birşey yemiyor/içmiyorsunuz. 🌿