Arkadaşlar kabızlığım çok artti. Dün aile hekimliğindeki ebe lavobada çok ikinirsan doğumun başlar dedi. Sancın olabilir dedi ve magnezyum yazdılar bana doktora da sorup tabi. Dünden beri iyice psikolojim bozuldu ikinirsam doğum başlayabilir mi sizce? 28.haftamdayim bu arada