Hiradila BBusraa aynı belirtiler bugun bende de basladı.9+6 yız özellikle vajinama bıcak batma hissi sancıdan ziyade🙁
BBusraa Hanifeak benim de bir sezeryanım vAr kemiğime doğru ama tam sağ bilemedim ki sızı şeklinde giriyor çıkıyor
BBusraa Hanifeak yok yok sanmıyorum ondan olacağını ben :) tamamen bebeğin kendisiyle alakalı bence. Rahim büyüdüğü için vs olabilir sanırım
BBusraa Hiradila benim de aynı batıyor çıkıyor sağ tarafım ama biraz uyudum uyandı geçti sanırım henüz Yok tamamen bebekle ilgili sanırım. Rahmin büyümesi vs olabilir 🙄