Zeynephilal Arkadaşlar merhaba 20. Haftadayız bebeğimin hareketlerini hissetmeye başlamıştım fakat bugün hiç bişey hissetmedim gün içerisinde böyle olması normal mi
DemirinAnnesiiii Zeynephilal gün içinde hareket halinde olduğumuz İçin hissetmiyoruz genelde bende gün içinde çok nadir hissediyorum ama akşamları ve uzanınca baya hissediyorum.
Sznzr Zeynephilal 19+1 im ben bikac gün çok hissettim dün akşama kadar hissedemedim endişelendim bugün yine hissettim çok şükür. Yani normaldir bence gün içinde hareket halindeyiz ondan olabilir.