Nursedacelik Hayır hiçbir sorun olmaz. Ben de 6. Aydan itibaren ayda 1 kg 1 kg alıyorum. Doktoruma ilk aylarda sorduğumda “bebeğin gelişimi ile benim kg almıyor oluşum bağlantılı mı” diye. Hayır dedi. Bebeğiniz iyi olduğu sürece hiç endişe etmeyin. Ben 8. Ayımdayım. 3,5 kg aldım. 😌