Zeynepplt_44 35 ci haftadyım ve suyum azalıyor 4 doz ciğer geliştirici iğne vuruldm ve 37 ci haftada bebegi sezeryanla doğurcam yaşan oldumu bebek küvezde falan yattımı bilgilendirirmisiniz lütfen kız cocugu
Didemfide Zeynepplt_44 benim kızım 2 doz ciğer geliştirici vurulmuştu 37. Haftada sezeryan oldum küvezde falan yatmadı çok şükür
Zeynepplt_44 Ay dua edin benim kide inşallah yatmaz sağlıkla kucagıma alırım bana 4 tane küp yazmıştı doktorum 2 doz bir gün 2 doz bir gün oldum