Elifkrkmz özel hastaneye gidiyorum ama bazen olduğum ilçe devlet hastanesine gidiyorum acil bir durumda ve devlet hastanesindeki dr u daha çok beğendim ..özeldeki yoğun bir dr ve çok uzun uzun duramıyoruz devletteki ise tam tersi çok sakin bir şekilde baktı ..aslında dr a bağlı biraz .