Aycnrma Kafaya takacak ve üzülecek, endişe edecek öyle çok şey var ki şu hayatta. Neden olmayan / olma ihtimalini dahi kimsenin doğmadan bilemeyeceği birşey için böyle kötü geçiriyorsunuz hamileliğinizi. Kendinize de bebeğe de haksızlık ediyorsunuz. Rahat olun, kötü yerine iyiyi düşünün. Leke olsa bile o sizin parçanız, değişen birşey var mı? Sevmekten kendinizi alı mı koyacaksınız? Lütfen değiştirin düşüncelerinizi… 🌿