Selincci ben çok araştırdım, ilk düşüncem anne yanı beşik alıp odalarına da montessori düşünüyordum fakat 3 yaşına kadar bebeklerin kendi başına yataktan inmelerini uygun görmüyorlar evde gezip tehlikeli şeyler yapmaması için o yüzden çıkamayacağı beşik kullanmak gerek diye düşünüyorum ben de. Bu arada attığınız beşik ikeanınki mi? Bu şekilde 70×130 arıyorum da bulamıyorum markası nedir?