dsezen aaa aynı vakitlerde doğumumuz olacak demek ki 😊 ben hamileliğim boyunca tatlı bi şey de yiyemedim, midemi bulandırdı. Hep ekşili şeyler istedim. Bebiş de bugün ne çikolataya, ne muza tatlı hiçbir şeye tepki vermedi. Acaba ekşili bi şeyler mi yeseydik 🤭 haklsınız bi etkisi olmayacak gibi, ense ölçümü de risk sınırının epey altında çıktı zaten. Gönlümü ferah tutuyorum artık. Yavrularımız allaha emanet, en hayırlısını nasip edecektir hepimize 🙏🏻👼