Hellimpeyniri Kızlar 11 gün önce sezeryan oldum. sezeryan sonrası toparlanmak için neler yapılabilir. Çatlaklar da var karnım da tam gitmedi😔 önerilerinize ihtiyacım var. Karnımı sarmalı mıyım işe yarar mı?
cennetkokusu Hellimpeyniri Görümcem ve bir arkadaşım sarmışlar ve epey işe yaradığını söylüyorlar. Siz de deneyin isterseniz. 😉
cennetkokusu SenaElyakut Arkadaşım korse kullanmış, görümcem çarşaf ile sarmış. Siz de sarmanızı kolaylaştıracak bir şeyle yapabilirsiniz. 😉