Asya Ayşe Filiz hanıma gidiyorum ben canım.çok iyi ve ilgili bir doktor o hastanede tek sorun istediğin doktor doğumuna giremiyor şansa hangisi denk gelirse oluyor. Birde yengem bu hafta orada sezeryanla Doğum yaptı çok kalabalık geldi hastane bana,eşinin yanında durmasını istemiyorlar koridorda bekletiyorlar.ssk Hastanesi gibi sen Doğum sancısı ameliyathanede çekerken yakınların dışarda duruyor. Benim bu 2.doğumum 12 sene aradan sonra ilkinde suyum geldi hastaneye mecburen gittim hiç sancısız 20 saat sonra Doğum yaptım o arada hep yakınlarımla odamdaydım.yanlız sancı çekmek 🙈 Düşünemiyorum.o yüzden başka bir hastane arayışına geçtim . Bu arada senin gideceğin doktor hakkında hiçbir bilgim yok canım ya hiç gitmedim☺