Bernaali 15 hafalik hamileyim bgun doktor %90 kız dedi szce degsme ihtimali varmıdır ? 2 oğlum var kız olmasini istiyordum öncelik hayırlı ve sağlıklı olması 🥰
Hapyymami55 Bernaali ben burda cinsiyeti doğumda bile değişti diyenleri gördükçe artık çok fazla panik yaptım banada 14 de kız dendidydi valla30 a kadar cinsiyet sorucam her gitmeye banane
Zeh123-ra Bernaali canim banada 12 haftada kız dedi 17 kız dedi 23 haftalık bu gün kıza benziyor dedi niye benziyor dedi anlayamadım ama devlet hastanesine gittim bu sefer ondan dır belki 12 17 özel hastaneydi ama yinede her gittiğimde sorucam😊
Gulpoyraz Banada yüzde 90 kız dediler sonra 100 de 100 erkek oldu allah gönlünüze göre versin sağlıkla dogsun
Nurdan28 Banada doktorum 11+5 de yuzde 90 kız dedi o kadar sevindim anlayamam 12+4 de gittim erkek bu dedi şoka atlatamadm hala
Bernaali Nurdan28 canım senki biraz erken. Konuşmuş bn sordm 11 haftada çok küçük daha oluşmamış demişti yinede blmiyorm benmki hala küçük en az 5 ay6 ay beklemek lazım
Nurdan28 Bernaali evet baya erken söyledi doktor ama yanıldı simdi mayısta 4 aylık olunca gidicem umarım ki kız der 😂 kalbimde hep bi minik kız oldugu umudu war