eylulummmm Merhaba kızlar dün gece hastaneye kaldırıldım kusmaktan halsiz kalmıştım 20+3 haftalığım kan tahlilleri yapıldı ve karaciğer enzim yüksekliği çıktı başına gelen var mı nasıl tedavi edilir
Mylifebebis eylulummmm ben yaşadım aşırı kusmaktan hastaneye gitmiştim karaciğer enzim yüksekliği çıktı doktor kullandığın herhangi bir ilaçtan kaynaklanmış olabilir dedi o zaman progestnı ağızdan alıyordum onu bıraktım kendiliğinden düzeldi
Dark eylulummmm bazen ilaç bazen sebepsiz olabiliyor. Haftaniz küçük olduğundan ilaç verilebilir eğer düşmezse ve takip edileceksiniz. Yukselme eğiliminde olursa 37. Haftaya gelince doğum yapacaksiniz. Benim haftam büyüktü doğum yaptım. Hazirlikarinizi ona göre ayarlayın
Lylaars eylulummmm benimde yüksek idi şu için bol bol yağlı şeyler baharatlı şeyler yememeye özen gösterin
Sinem-123 eylulummmm çok geçmiş olsun canım benimde yüksekti ama herhangi bi belirti yoktu folik asiti bıraktım kendiliğinden geçti benim de
eylulummmm @Mylifebebis bende aşırı kusmadan gittim kusma hapını bıraktım kendi kendime ondan mı oldu acaba
Mylifebebis eylulummmm olabilir belki çok kusmaktan zorlanmışsanız vucudunuz buna tepki vermişde olabilir kendiliğinden düzelince benimki doktor önemli bişey yok dedi ilaçlardan kaynaklıdır dedi şuanda iyiyiz b12 eksikliği çıktı şimdi de
eylulummmm @Dark nasıl yani erken doğummu olur diyorsunuz 37. Haftada mıı doğum yaparım daha önce mi korktum
Dark eylulummmm sınırda devam ederse genelde 37+0 da doğum yaptırıyorlar. O da zaten normal sayılıyor. Yani hani 38-39.haftalar falan olmaz kendinizi ona göre hazırlayın.
eylulummmm @Lylaars geçti mi öyle yapınca korktum ya erken doğum fln olur diye yada bize zarar verir diye