Hanımlar hanımlar şükür dün sabah (kadir gecesi) 6.35 de oğlum kucağımdaydı😍 Doğum hikayemi anlatmak istiyorum ama iyi mi kötü siz karar verin. Kötü değil açıkcası ben biraz acı çekmek istedim sanırsam😆
Yalancı sancılarım dışında hiç birşeyim yoktu. Bebeğimin de gelesi yoktu. Benim tarihime göre daha bugün 39 haftalık olduk. Doktorlara göre 40+2 olmuştu oğluşum. Ama onlarda birbirinden farklı söyleyip durdular. Neyse ki haftası düşük değildi çok sorun yapmadım. Bir gün haraketlerini çok az hissettim diye hastaneye gittim nstye girdim,ultrasona girdim hiç bir sorun yoktu. Ama doktor geldi doğumu başlatacaz dedi iznin varsa diye. Dedim hayır bir sorun yok bir şey yok neden beklemiyorum. Kendi sancılarımla doğumumu bekleyim dedim. Sonra riskleri falan söyledi tabi ama ben korkmadım etkilensemde o akşam girmedim doğuma. Ertesi gün o zaman tekrar ultrason yapacaz detaylı karar verecez dediler tamam diyip çıktım eve geldim. Tabi o odada doktora karşı gelen kız odadan çıkınca salya sümük oldu. Kuyruğu indirdi🤣 Neyse ertesi gün gittim tekrar nstye girdim hiç bir sorun yok dediler. Ultrasona almadılar. Direk doktor gördü. O da doğuma gireceksin bugün dedi. Hayır yarın sabah gireyim bugün hazır değilim dedim kabul etmedi. Bebeği de senide tehlikeye atamam ihtimaller varken dedi. Israrla bir sorun yok ama doğuma almak istiyorsunuz diye sitem ediyorum. Ama tabi annelik iç güdüsü ve doktorun mecbur doğum olacak muhabbetiyle artık pes ettim. Buarada Londrada yaşıyorum ben. Alttan kontrol etti ve 2 cm açıklık var dedi. Biraz acılı bir dokunmaydı🤣🤦♀️ Sonra suyumu patlatıp doğumu başlatacaklarını söylediler. Suniye ihtiyaç yok dediler sevindim. Sonra doğumhaneye gittim ve suni verdiler🤦♀️ İlk gebelikte tehlikeye atmamak için suni veriyoruz dediler onuda kabul ettim hemde suyumu patlattılar. 3 kere suyumu patlatmak için ellerini soktular ölüyorum sandım ağrıdı baya 😭 sonra tabi yatış yapıldı nstye bağladılar,serumları bağladılar yavaş yavaş başladı doğum süreci. 7-8 saat suni sancıyı çektim. En son suni 24 yaptılar ve ben artık şaş beş görmeye başladım dünyayı🤣 açılmam olmadığı için yükselttiler 2 cm de kalmıştı. ona bile 2 saat dayandım sonra sezeryan diye yalvardım. Doktor kabul etmesi ve epidurale ikna etti. 6-7 kişi geldi sezeryan değil epidural al diye. Sezeryana gönlüm zaten yoktu acıyla dünyam dönünce genel anestezili sezeryan istedim tabi onuda yapamadım🤣 epidurali taktılar ama takana kadar hala sancı çektiğim için dünyam başıma yıkılıyordu. Sonra çok şükür rahatladım ağrı sızı olmadı. Sonra sabah 5.30 gibi kontrol ettiler ve 10 cm açılma olmuştu. Nasıl sevinmiştim çocuğun kafası çıkışa baya yaklaşmıştı. Artık alıyoruz doğuma dediler. tabi beni heyecan bastı ağladım falan😃😍 sonra ıkınmalara başladım tabi popodan ıkınmak gerekli olduğu için o beni baya zorladı. Epiduralden dolayı popumu ittirip ittirmediğimi hissetmiyordum çok fazla. O yüzden hafif sancılarımı hissetmeye başladım epiduralle devam etmediler. Ikınamam diye iyi de oldu. O sancıda varla yok arası gelip gidiyordu. Neyse başladık tabi 1 saat geçti ıkınmamın üstünden. Zaten 1 saat sürer en fazla demişlerdi öyle de oldu 1 saat sonunda oğluşumu kucağıma verdiler🥰 çıkışını hissettim vücudum o an nasıl rahatlattı anlatamam. Plasenta çıkınca da aynı şekilde çok rahatladım. Tabii o kadar ıkınma sonucu yırtılmam olmuştu😃 O da oğluşun geliş hediyesi oldu. Sonra dikilme etme kısmı oldu tabi epidural oldupu için hissetmiyorsunuz öyle. Ekstra anestezi yapıyorlar dikerkende. Hafif etkisi gitmeye başlayınca gaz aldım ki başım dönsün oraya odaklanmayım diye. Dikim işide 1 saat falan sürdü canım acımasın diye yavaş yaptı hemşire sağolsun☺️ Sonrası zaten oğluşla ilgilendiler bende yattım. Maalesef günlerdir uykusuzluğun üstüne,aşırı sancı çektim ve ıkınma falan güçten düştüm. Yerimden kalkamadım. Eşim ve bir arkadaş vardı doğumuma giren onlar sağolsun çok yardımcı oldular. Zaten normal doğum olduğu için 12 saat sonra çıkardılar. Yatırırlar diye bekledim dikişilerimden dolayı ama yatırmadılar. Dün akşam evimize geldik. Şimdi alışma dönemine birbirimize tanıma dönemine giriyoruz. Oğluşum beni hemen kabullenmiş koynum dışında bir yerde uyumuyor. Babasında ağlıyor sadece bende susup uyuyor☺️ Tenime değmek istiyor bırakacağım sıra elimi tutuyor çok garip bir şekilde😍 bugün ebemiz kontrole geldi ve seni tanıyor seni istiyor sadece dedi. 9 ay sendeydi ayrılınca bırakacak sanıyor dedi. Oturdum ağladım😃 bende yorgun olsamda elim ayağım tutmasa da hiç üşenmeden soyunup göğsüme yatırıyorum. Hemen karnımda ki şeklini alıyor yavrum 🥲 Bizim doğum hikayemizde böyle oldu. Darısı bekleyen tüm annelere daha kolay şekilde olması dileğiyle 😍 Suni sancı almayında ne yapıyorsanız yapın😃 ilk başta epiduralle normal doğum yapsaydım dedim dipnot