Kizlar 20 haftalik hamileyim bugun doktorum ultrasonla baktiginda bebegimin kalbinde beyaz parlak leke oldugunu soyledi. İkili test ve ense kalinligi tesleri iyi cikmisti bir sorun yoktu. Bayramdan sonra perinatologa gidicez normal rutin kontrolumuz geregi. Doktor bazen kediliginden gectigini soyledi 38 yasindayim tup bebekle oldu oglusumuz down sendromu ile ilgili seyler yaziyor nette. Basina boyle bir durum gelen oldu mu endise icindeyim😔