122.7 kgydum hamile olduğumu öğrendiğimde. Boyum 1.78. şuan 13+1 deyim. -8.4 kg verdim. Doktorum 14-15 kgdan fazla kesinlikle almamam gerektiğini söyledi. Perinatolog tarafından takip ediliyorum. Diyetisyene gidiyorum. Gebelik şekeriniz ne durumda? Kimlerde çıktı? Ben gebelik şekerinden korkuyorum baya.. neredeyse hiç tatlı tüketmiyorum. Sadece meyve ve nadiren dondurma yiyorum.