Hayat0504 iki gebeligimde de aşırı ağrım oluyordu ikincsiinde de , öğrendiğimde çok mutlu oldum evet ama bi o kadar da korku vardı. İlki dusukle sonuclandi bu da öyle olcak diye mahvoldum . Adet olacak gibi uykumdan uyandıracak kadar şiddetli ağrı. 6 hafta sonunda bitti