Tatlissannee12 27 haftalık hamileyim bebeğin hareketlerini bi iki gündür karnımın alt bölgesinde hissediyorum ve vajinamda doluluk hissi var sanki devamlı idrarım varmış gibi neden oluyor acaba🙄🙄
momeva Tatlissannee12 19 haftalığım ve bende de var delircem 🤦🏻♀️ Sürekli wc ye gidiyorum ama çişim yok 😂
Mommhappy Tatlissannee12 aynı haftadayım bende de öyle aşırı hassasım sanki tuvaletimi yapıverecekmişim gibi hissediyorum. Sanırım mesaneye baskı yapıyor bebek
Aliyegunes Tatlissannee12 Benimde öyle canim ilk gebeligimde 28hafatada öyleydi doktora gttim rahim agzim kisalmisti şimdi iki yaşında kızım yine hamileyim 27haftakik dün gttim srekli vc isteği geliyor enfeksiyon var dedi rahim ağzını ölçtü çok şükür 40mm demem o ki istersen bn idarar tahlili yaptr bı doktruna gözük aklında kalmasın ❤️
aslhankrhan94 Tatlissannee12 Şimdi eşime dedim ki, “ayakta gezdikçe çişim geliyor bana birşey deme” 🤣29.haftadayım bende aşağıda hissediyorum hep. İlerleyen haftalarda nasıl olcak çok merak ediyorum 🤯
Tatlissannee12 Aliyegunes enfeksiyon gibi değil de farklı bi his gibi harketlerini de çok aşağıda hissediyorum canım💕
vgc Benim 20li haftalardan beri bu şekilde normal bir durum özellikle 30lu haftalara gelince idrar hissi hiç gitmiyor
Msl22 aslhankrhan94 Canim inanirmisin 35 olduk bugun benim gobis minnacik bende zayiftim zaten hamile kaldığımda ve yani hala hareketlerini asagida hissediyorum bastan beri asagidan dogru buyudu gobegim bebek aman aman yukarilara vurmadi hic yani sanirim böyle oluyor ilk gebelik bende hic bilmiyorum ama hep asagida oynadi hep oralarda dolandi
aslhankrhan94 Msl22 Öyle miii 😳 Bana da diyolar daha çıkar yukarılara diye 🤭 Erkek bebek kasıkta olurmuş hep ne kadar doğru bilmiyorum ama benim bebeğimde hep aşağılarda gerçekten 😶
Hakanbuse Tatlissannee12 26 haftalikken gittim bu yuzden doktora 2 gun oldu 27+2 günlük olduk bu gun hastanede yattim 1 hafta rahim agzin kisalmis bebegin kafasi baski yapiyo bebek buyudukce acilman olmus 1 santim kadar dedi akciger gelistirici igne yaptilar bi kac serumla normale döndüm doktoruna git bi görün herkesin dedigiyle de hareket etme son zamanlarimiz artik