Karelinannesi bende ozelde yaptirdim , 210 tl muane ucretim seker yukleme testinede 170 180 civari bisey odedik . sabah ac karnina gel demislerdi bana zamani gelince ona gore randevu alip gittim. ilk kan alindi sonra eczaneden 75 gr glikoz aldim cilekli aldim sende meyveli alirsan daha rahat icebilirsin sadeleri guzel degilmis. bi saat gecti tekrar kan alindi yine bi saat gecti yine kan alimdi sonra artik biseyler yiyebildim ogleden sonrada sonuc cikti yokmus birsey :) ama sabahtan ac karnina gidiliyor canim ona gore randevu al, gittigin gun yapilmasini istiyorsan eger sabahtan git ac karnina doktorun yapar