Efa18 kizimin kasinin ortasinda ve bi gozunde kizariklik vardi dogdugunda gül gibi, hemsireye sordum gecedebilir kalicida olabilir demisti suan 4 yasinda hic belli bile olmuyor agladiginda oluyor. Oglumunda ayni sekil gozunun birinde var 1 aylik suan gecer die umut ediyorum. Ama kizimin ensesinde ve oglumun ensesinde gül var soyismimiz güllü ya ondan zaarr 🤣🤣