Valla bende biraz geç oldum 24. Haftada olmuştum şuan 27’yim. Corona aşımdan dolayı gecikmişti, valla corona daha çok ağrıttı kplumu hasta oldum grip gibiydim (ilk dozda gebe değildim hiç bişey olmamıştı ona güvenerek olmuştum yanıldım 🤣) Tetanoz aşımda iğneyi vurur vurmaz bi ağrı girdi aha yandım ben çok pis ağrıycak kesin dedim tam tersi oldu fazla ağrımadı sadece halsizlik uyku felan yaptı bende, herkeste farklılık gösterebiliyor kuzum ama ağrı olacak illa ki kolanyalı bez koy koluna benim hemşirem çok ağrırsa öyle yap demişti 🌸🌸