Cokomik Mmerhaba arkadaşlar bugün 39 haftalık olduk doktor kontrolumuz vardı nst de sancım yok ama kağıtta 1 cm diye bir şey yazıyordu o an doktora soramadım bilgisi olan var mı ne demek oluyor açılma filan mı
duygucelebi Cokomik merhaba o bir cm ne demek bilmiyorum ama açıklığa nstde bakmazlar elle muayene eder alttan. Açıklık değildir yani canim