Fatmabay 7+1 haftalık hamileyim salı günü doktora gittik fakat kalp atışını dinleyemedik.doktor böyle olabileceğini geç döllenme olduğu için kalp atışlarını da geç duyabiliriz gibi şeyler söyledi.ikinci gebeliğim.var mı böyle bir durum yaşayan ?
twinboymama Fatmabay ben 7+5 te gittiğimde ultrasonda duyulmadı. geç döllenme olmuş ben 7+5 biliyordum ama 6+5 miş. yani henüz duyamamanız normal diye düşünüyorum. hayırlısı hakkınızda🌸
Fatmabay Esra_4572 inşallah.eğer 10 haftaya kadar duymazsak sıkıntı ondan sonra dedi doktorumuz da her şeyin hayırlısı tabi