2 haftadir bu yuzden durmadan hastaneye gidiyorum. Gecen hafta 7+3 tum. Kese var kesenin boyutu da iyi bebek yok denildi. Bi Sonraki hafta gel bakalim yoksa kurtaj yarihi verelim dediler. Cok zorlu bir beklemeydi. Bugun gittim 8+2 yim. Ekese var boyutu iyi bebek yok ama yolk kesesi var. 2 hafta daha bekleyelim gec dollenme de olmus olabilir denildi. Yolk kesesi varsa bebek gelisim asamasinda da olabilirmis. Evet cok zorlu bir surec ama strese girme stres de kaynakliyormus. 🌼 Insallah hayirlisiyla kazasiz belasiz kucagina almanizi nasip etsin rabbim.