Merhaba öncelikle ben adet olmama bir gün kala gebelik testi yaptım adetten 2hafta önce ilişki olmustu neyse sonuç pozitif çıktı bende acile gittim Pazar günü ayın 24 ü kan verdim 150 çıktı daha sonra bugun ayın 28 kan verdim 990 çıktı sizce artış normalmı olmuş kimyasal vs bi gebelik olcak diye cok korkuyorum lütfen bilen yazsın