Belki karaciğer enzimleriniz yükselebilir buna bağlı. Tedavisi keseyi almak başka yolu yok. Ataklar şeklinde ağrın sancin gelebilir, bir süre çekersin sonra geçer. Bu şekilde idare etmeye calis. Atakların çok rahatsız edici boyutta olmaz inşallah. Yağlı yeme karacigerini keseni yorar. Aşırı baharattan Fast food dan kaçın. Bol su iç. Bir de düzenli karaciğer enzimlerine baktir. Doğuma kadar idare edersen sonrasında inşallah rahatlarsın.