Bu gün kontrolde nst de sancı çıktı açıklığa baktılar şükür açılma yok eve geldm 2 saat oldu nst de sadece kasıklarımda hafif ağrı hissediyordum şimdi belimdede hafif ağrılar var. Benim gibi olup kaçıncı haftada doğum yaptıniz zamanı gelince doğsun inşallah bebislerimiz❤️