Hatice-0909 benim bebeğimde baş aşağıdaydı şuan 37+4teyiz halâ baş aşağıda yani baş aşağıda olması normal doğumu tetiklemiyor kanala girmesi gerek, kanala girse bile doğumun hemen gerçekleşecek diye bir şey de yok içini rahat tut canım boşuna strese girme