tcasl Meryemnur7 gerçekten çok güzeldi tek kişilikdi benim kaldığım oda kocaman herşey vardı icinde tertemizdi bebek hemsireleri olsun doktorlar olsun çok güzel ilgilendi ben hiç bir sıkıntı yaşamadım