hll_clm Neslialya evet kuzum hafif koyulasma gordum ben bi kac gune daha netlesir sanki kam verdiniz mi
Neslialya Afraaaa hll_clm gidemedim canım yarın falan belki. Bide reglime 2 gün var ya beklemek istedim 2 tane de kimyasalım var çünkü
Afraaaa Neslialya en iyisini yapmışsın bende kan vermekte acele etmemiştim kimyasal geçirdiğim için. Beklemek en iyisi
__ozlem__ Neslialya ben 10 gün arayla kan vermiştim biri negatif 10 gün sonraki pozitif cıkmıştı şimdi 18 haftalık hamileyim adetin geçsin kan ver bence
buse0614 Neslialya benim testimde böyle çıkmıştı nolur dikkat et şuan 10+3 olduk bebişimle sma 6. Haftamdan belli kanamam ve düşük riskim var lütfen dikkat et