gozde71 inan birsey diyemicem bunla ilgili benim bir düşüm oldu pıhtılaşma varmı bilmiyorum bende düşü duyunca coraspirin verdi ama eltim ölü doğum olmuştu kanda pıhtılaşma cıktı bir daha hamile kaldı ona igne ve hap verdi herkeste farklı oluyor ama her doktorun tedavi şeklide aynı olmuyor için rahat etmediyse başka doktorada görün derim