gamzeozer16 bende sizin gibiyim mart ayında alerjim başlar kışa kadar devam eder, beni o kadar çok zorluyor ki hapşırmak, burun tıkanıklığı 29 haftalık hamileyim takipli olduğum doktoruma gittim durumu anlattım iğne yazdı bana bide alerji için ilaç o ilacı 5 gün kullan sonra bırak dedi, iğneyi vuruldum ama şuan daha faydasını görmedim ilacı da içtim bakalım bi kaç gün sonra belli olur