Seymasezer bayanukuslu ya bende yaptırdım e nabızda gördüm sonucu değer normal yazıyor ama atsam anlayan olur mu ?
bayanukuslu Seymasezer benimde değer normal yazıyo kuzum. Doktorum dönmedi hatta. Ebe arkadaşıma gönderdim. Sonucun temiz dedi ☺️