Meryemcim normal degil cnm seni korkutmak istemdm ama ben 6 aylik hamileyken hiccc agrim sızım yoktu kizim gayet iyi hareket ediyordu kahve leke bi noktaydi doktora gittim erken dogum riskin.var dedi 5 gun yattım 5ci gun suyum geldi ve 14 gun içind e doğum yaptım kızım 55 gündür kuveste 25+3 haftalık doğdu..bunu ihmal etmeyin lütfen hemen doktora gidin inşallah hiccc önemli birşey yoktur ama kesinlikle doktira gidin