ikramomm Hanımlar camın kenarına yani sivri yerine çarptım leğen kemiğimi kemiğim şimdi sızlıyor biraz acaba bebeğe bir şey olmuş mudur ya kese koruyor tamam da başta canım baya yandı şimdi ufak sıZlıyor sadece 🥺🥺
Ryhn3838 ikramomm evet biraz agridi acidi haliyle ama bisey olmadi sukur birde zaten bebegi icindeki sivi koruyor bisey olmaz korkmayin eger doktorunuz varsa genede bi sorun iciniz rahat etsin
ikramomm Ryhn3838 doktorum ihmal etme git dedi ama götürecek kimse yoktu ve geçti yarın erkenden kalkıp gidicem mecbur hareketlerine bakıyorum şimdi