__ozlem__ Gul_ozkan merhaba ben özel kliniğe gidiyorum geçen ay yaptırdım yanılmıyorsam 350-400 lira vermişti eşim
Melike_damla Serikteyim Anadolu hastanesi 1000 tl diyordu ama doktor gerek gormedi kendi ekranıyla bakti. Tıpta 570 di sanirsam
benito Melike_damla ikili tarama o kadar pahalı mı ya 🥲 ben bugün yaptırdım 115 liraydı özel hastanede
Smgdvrc Melike_damla bende orayı düşündüm tabi benim daha zamanım var :) inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız
Ahsenmom Smgdvrc Melike_damla Serikte Sibel özenin kliniğine gittiniz mi? Yada tanıdık giden onunla doğum yapan var mı bildiginiz?
Smgdvrc Smgdvrc Ahsenmom hamileliğim planlıydı ve sürecin en başından beri kendisine gidiyorum suan 12 haftalık gebeyim gayet memnunum ama doğumu kendisi ile beraber mi yaparım daha belli değil
Ahsenmom Smgdvrc Çok çok çok tatlı bir bayan ablamda ara ara ona gidiyor. Ben serikliyim Isparta’da yaşıyorum. Eşimin göreve gitme durumu var, ansızın giderse annemin yanında orda yapayım doğumu Sibel hanımla diyorum
Smgdvrc Ahsenmom bende seriğe yeni taşındım çok fazla seçenek yok burada ama içime Sinen kendisi olmustu bende çok memnunum ama doğum icin vitaleyi de çok duyuyorum kısmet tabi bakalım 🙏🏼