Merhaba canım benim de transferde 2. Günüm. Bu 3. Denemem. Bende pek bişey yok gazım olunca kasıklarım ağrıyor o kadar. Doktorum 3 gün yat WC ve yemek dışında kalkma sonra normal hayatına dön dedi. Diğerlerinde birçok belirtim vardı ya da ben arayıp buldum sonuç negatif oldu. Bu sefer daha rahatım rabbim hayırlısıysa versin diyorum. İnşallah iyi sonuçlar alırız