Yesim96 ben yuvarlak kademeli sepet beşik tercih ettim henüz kullanamadık daha ama 2yasa kadar kullanılabiliyor tabii bebegin boyu ve kilosuna da baglı bu . Bu beşikleri de cok tercih ediyorlar dış görünüsü çok şık olmasada çok kullanışlı oldugunu duydum bi kaç arkadaşım kullanıyor