Sena55 kuşum Allah şifa versin öncelikle 🤲🏻 hamile kalmak için hastalığın aktif olmadığı zamanı bekledim öyle hamile kaldım ama çoğu kişide gebe kalınca aktifleşiyomuş. İmuran ve pentasa kullanıyodum hamile kalınca onu bıraktık remicade serumla devam ettim 27 haftalık olunca onuda kestik şuan sadece pentasayla devam ediyorum doğuma kadar böyle devam edicek inşallah. Gün içindede az ama sık beslenmeye çalışıyorum kan ilacına hiç başlamadı doktorum bağırsaklarını rahatsız eder diye ekstra başka bişey yapmıyorum merak ettiğin başka şeyler varsa sorabilirsin 😊