Karaca99 benim tam 5 haftalikken 15.800du değerim kuzum ama ikiz gebelik değildi 6+5te gittim yanında ufak bir kese gibi birsey vardı dedi sonra yok dedi diğer kesem bayağı büyüktü bebisi kalp atışını gördük bir sonraki randevum 11. Haftaya denk geliyor o zaman yine bakcaz ama doktorum da o sadece ultrasonda belli olur demişti bayramdan sonra randevum beta ya göre ikiz gebelik belli olmaz ultrasonda belli olur kuzum