alaninannesi20 Hanımlar iyi günler.bir çocuk sahibi olup 2. Gebe kalışınızda kardeş beklerken boş gebe olduğunu öğrenen var mı?sebebini öğrendiniz mi ?
Pinkpurple alaninannesi20 ben. 2. Gebeligimdi. 2 ay önce kürtaj oldum maalesef bu sebepten. Patolojiye gönderiyorlar. Ama çoğunluğu kalitesiz sperm ya da kalitesiz yumurta kaynakli