__ozlem__ busraguness61 bende normal doğum düşünüyorum bir aksilik olmazsa inşallah 🤲🏻 Yani o anı doya doya yaşamak istiyorum inşallah sezeryn demez doktorum
sedefyrs1101 İlk doğumum normaldi daha çok miniğiz ama Bunu da normal olsun istiyorum İnşAllah öyle olur 🤲🥰
busraguness61 Merykls bende normal doğum için hazırlıyorum kendimi hergün motive ediyorum sonra bian diyorum sezeryan mı olsam yoksa🥺kafam çok karısık 🥲 allahın izniyle hayırlısı ne ise o olur inşallah 😇
busraguness61 Yeliz6767 benim ilk gebeliğim normal doğum istiyorum inşallah hayırlısıyla kucağımaza alırız inşallah 😇
Zeyli İlk doğumumu normal yaptım kızımı dünyaya getrdim şimdi 36 haftalık oğluma hamileyim yne normal doğum düşünüyorum o yöndede ilerliyoruz bir aksilik çıkmaz ise😊 ben normal doğum önerrim aksi durum olmadığı sürece tabi o duyguyu yaşamak çok güzel
busraguness61 Zeyli ne kadar güzel benimde ilk gebeliğim allahın izniyle bende normal istiyorum ailem uzakta birde tez canlıyım yatmak bana göre değil 🥺sadece birazcık korku oluştu 🥲
Zeyli busraguness61 hayırlısı neyse o olsun hakkında.ama bırmal doğumdan korkmamak gerekiyor bence neticede sancılar geçici o an belki ölcek gibi hissedyosun ama allah sabrını öle bi veriyor ki mükafatı öyle güzelki kucağına aldığında unutuyorsun 1 dk önce çektiğin sancıları