asilveyigit 38 e giriyorum yarın🥺 hem çok heyecanlıyım bir an önce doğsun istiyorum, hem de göbeğime çok alıştım. Göbeğim de böyle kalsın istiyorum. Hemde kıyafetlerim olmuyor diye üzülüyorum😃 bu hafta böyle bir ikileme girdim 😬
AysunUgur asilveyigit aynı ben 😄 39+4 olduk bugün, bu haftalarda olan herkes doğsun artık diyor ama ben bitecek diye üzülüyorum 🥹
Meltmmm asilveyigit bunu söyleyen o kadar çok duydum ki bende hemen dogurmak istiyorum göbeğim gitsin bir an önce rahat hareket edeyim, istediğim şeyi giyeyim istiyorum, hic hüzünlenecek gibi değilim ama lohusalikta belli olmaz tabi 😁
Esmaerkan Bende 38+2 deyim seni çok iyi anlıyorum😊 hem mutluyum hem üzgün karnımdaki tekmelerini hissedemicem ama kucağıma alacağım için çok heyecanlıyım değişik bir duygu😂
asilveyigit Esmaerkan 🤣🤣 evet yaa gerçekten inanılmaz bişey. Vazgeçemiyorum resmen. Ne göbüşten ne ondan hahaha
anonimgelin 37+3 negatif hamilelik geçirdiğim için doğusunda kurtulayım kafasındayım hayırlısı inşalah
ElisaMom Bende hamileliğimin bitmesini öyle istemiyordum ki, bebeğimi de nasıl şartladıysam 41+3 te doğum yapmıştım😄 ben hamileliği sevenlerdenim, özellikle ilk hamileliğinizse tadını çıkarın, dünyanın en güzel hissi💕