Haticeozturk Selam kızlar size bir soru soracağım bebek hareketleri nasıl olur neye benzer bisiler hissediyorum kelebeğin kanadı vücudunuza değer ya öyle sanki ama.bagirsak.hareketimi yoksa bebekli anlamadim.bayadir farklı şeyler hissediyorum ama.tekme falan.nasik bir şey tecrübesi olanlar yazarsa sevinirim ilk gebelik
svmeybgl Haticeozturk aynı dediğiniz gibi henüz sert hissetmedim bende sanki içimde sakız balonu patlamış gibi arada böyle pıt pıt vuruyor
Haticeozturk Ya bazen bilekdeki atar damar atıyor ya öyle sanki elimi dokununca 22 haftaligim söyle sağlam bir tekme hissetmedim😀
Tostosunannesi Bende oyleee nasıl tarif etsem bilemedim bile cok hafif sakız patlamasi gibi falan hareket mi gaz mi bagirsak mi bilmiyorum tek bildiğim biseyleri artık kuvvetli hissetmek istemek 😍😃 20 haftaligiz ❤
TugbaKnalada Bebeğinizin hareketlerini hissetmeye başlamışsınız . Bende de kelebek kanat çırpıyor gibi olmuştu. 🎉 Şuan 34 haftalığız tekme attıkça karnımı delicek diye korkuyorum. Çok sert vuruyor uykudan uyandırıyor takla atıyor darısı başınıza 🍡