Suadmsv merhaba hic üzülmeyin bence ben evlenene kadar adetimi cok duzenli gorurdum hicbir problemim yoktu ama evlendim kilo aldim çocugumuz olamayinca doktora gitme kararı aldım doktor polikistikover sendromu oldugunu soyledi ama hic korkma tedavisi var dedi ilk once kan testi yaptirdim hersey normal cikti sonra edetimin ilk gunu cagirdi muayne etti ve klomen tedavisine basladi klomen kullandiktan sonra çatlatma iğnesi verdi 4 aydan fazla klomen ve femera tedavisi gordum ise yaramadi bu arada bu tedaviyi gorup ise yarayan cok kisi var sonra aşılama denedik oda olmadi ve tüp bebek denedik çok sükür tuttu ve şuan 6+1 hamileyim 🙏 diyecegim şuki hic üzilmeyin herseyin bir zamani vardir ve korkmayin çunku benim iki doktorumunda dediği tek şey en sevdiğimiz hasta örneği polikistikdie çünkü sorunu biliriz ve elimizde yumurtamız çoktur şansimizda çok . Sadece biraz kilo verip paketli gıdayı ve fast food u kesip protein ağırlıkı beslenmemi önerdiler ayrıca sporumuda aksatmamı günlük en az 45 dk yürüyüş bol su 🌸 insallah sizde tedavinizde güzel sonuclar alırsınız 🙏