Es2525 2li tarama testine girmedim kendim sonra 3lü tarama testine girdim sonucum orta risk cıktı böle olupta bebeğini sağlıklı kucağına alan varmı
Hapyymami55 Es2525 bende ikiliye girmedim üçlü de kan aldılar sonuçları bekliyor um Allah hayırlısıyla kucagmiza almayı nasip eylesin
anne96 Es2525 uclu tarama testı turk yapısına uymuyormus ve guvenılırlıgı yokmus bır soruj yoktur ınsallah
biranneeeeeee Es2525 ben ikiliyi yaptırdım 3 lü yaptırmqdım böyle çok yanıltıcı sonuçlar çıkabiliyormuş. Bide 21. Haftada ayrıntıloya gireceğim o daha iyiymiş. Kafanıza takmayın Allah gönlünüze ferahlık hepimizin çocuklarına da sağlık sıhhat versin inşallah 🤲
aslansmommm Es2525 2li test daha iyi diyolar çoğu doktor 3lü istemiyor zaten 21. Haftalarda ayrıntılı ultrasona git orda bebeğin herşeyine bakılıyo zaten
Slhdsdmr Hapyymami55 inşallah güzel haberler alırsınız benim 2li taramam düşük risk geldi ankara şehir hastanesi kontrolündeyim 3lü taramayı yaptıralım dedi kararsızım kaç günde cıkıyor sonuç
Es2525 anne96 ya ister istemez üzüldüm etkilendim keşke hiç girmeseydim cokta pişmanım acıkcası çünkü aldırma gibi asla öle bir düşüncem yok
Es2525 biranneeeeeee 2liye girmeniz yeterli bi sorun olmadığı sürece 3lü istemiyorlarmış sanırım.. bende detaylıya girdim cok şükür organlarında herhangi bir problem cıkmadı sağlık durumu iyi inşallah bu test beni yanıltır amin rabbim herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin şu mübarek ayda.
Es2525 aslansmommm ben 2li test için gittiğimde zamanım gecmişti hiç fark etmedim sonra gec kaldığım için 3lüye girdim detaylı ultrosanada girdim temiz herhangi kötü bişey demediler